Winter “Wissel” Concert op 17 december

ONA in een compleet nieuw jasje!

Aanstaande 17 december om 20.00 u houdt ONA haar Winter “Wissel” Concert in de Ster in Lage Mierde. Die wisseling staat voor een verandering binnen ONA die we graag aan iedereen willen laten horen. Nadat we een aantal jaar geleden nieuwe uniformen kregen, en kort daarna een nieuw logo, zal er op dit concert weer een grote verandering plaatsvinden.

ONA neemt namelijk afscheid van huidige dirigent Ad van de Pas en verwelkomt dirigente Vera Hofman. Vera studeert Master of Music aan het conservatorium in Tilburg en is actief fluitiste. Hiernaast beoefent zij ook de traverso en klassieke zang. Maar er verandert nog meer binnen ONA. We streven naar het spelen van vlotte modernere muziekstukken en hopen dat we dit op het concert met jullie mogen delen.

poster-website

Verder zijn we altijd op zoek naar meer ondersteuning in onze bezetting. We willen graag alle inwoners van Lage Mierde en Hulsel die een instrument kunnen bespelen aanbieden om vrijblijvend een tijdje mee te komen spelen met ons. Ook oud-leden zijn van harte welkom om de nieuwe ONA te komen proeven!

De drumband repeteert op maandagavond om 19:30 en de harmonie op dinsdagavond om 19:30. Iedereen is welkom om een keertje binnen te lopen. Voor meer informatie kan altijd een mail worden gestuurd naar bestuur@muziekvereniging-ona.nl

Hopelijk tot ziens op 17 december 20.00!