ONA Summer Event Western Style

POSTER SUMMER EVENT_2016.pdfIn het weekend van 25 en 26 juni 2016 organiseert Muziekvereniging ONA uit Lage Mierde en Hulsel het tweede ONA Summer Event, met als thema Western Style.

Op zaterdag 25 juni zal onze vereniging, in samenwerking met o.a. Toekomstmuziek en Locos een concert geven op de kiosk, die net als in 2015 zal worden geplaatst op het grasveldje aan de Gijsestraat-Vloeieind. Het avondvullende programma begint om 19.00 uur en zal tot +/- 01.00 uur doorgaan. Uiteraard met muziek in het thema Western. Zo zal onze harmonie onder andere Moments for Morricone ten gehore brengen, met filmmuziek uit “Once upon a time in the West” en uit “The Good, the Bad and the Ugly”. Ook mag een arrangement van muziek uit “Dances with wolves”, een filmepos uit 1990 met Kevin Kostner in de hoofdrol, natuurlijk niet ontbreken. Uiteraard komen er ook Golden Oldies van o.a. John Denver, the Shadows en Johnnie Cash langs op deze avond.
Ook onze drumband zal zich van haar beste kant laten zien en horen met stukken in Western style. Zo zullen zij o.a. America van Frank Rademakers voor u ten gehore brengen, evenals een slagwerk versie van Apache. Naast dit alles is er ook een dansvloer aanwezig, dus aan iedereen is gedacht.

Op zondag 26 juni kunt u van 11.00 tot 18.00 uur genieten van de Summer Event themadag, eveneens in Western Style. Tijdens deze themadag die ook plaats vindt rondom het pleintje aan de Gijsestraat-Vloeieind zal op de kiosk live muziek aanwezig zijn. Deze dag kunt u o.a. genieten van de klanken van het koor Klein Akkoord en twee jonge Lage Mierdse zangeressen, Danique van Limpt en Melanie van Ommen. Deze twee zangeressen zullen o.a. muziek van Dolly Parton en Ilse de Lange voor u zingen.

Rondom het pleintje wordt een rommelmarkt gehouden, waar iedereen van harte lust kan genieten van de koopjes die worden aangeboden. Natuurlijk is er ook aan de kinderen gedacht. Voor hen is er o.a. een springkussen aanwezig en zijn er diverse andere spelletjes waar ze volop van kunnen genieten.
Ondertussen kunnen de ouders lekker bij kletsen onder het genot van een hapje en een drankje op het terras. Dit alles onder de bezielende muzikale begeleiding van onze DJ Stijn.

Graag begroeten wij u op zaterdag 25 en zondag 26 juni in Lage Mierde voor ons tweede Summer Event, Western Style.

ONA Summer Event wordt mede mogelijk gemaakt door Houthandel Van Dal
Van Dal