Toekomstmuziek

Riannen_Boone

Zoals bij elke muziekvereniging, is ook bij ONA de aanwas en opleiding van jeugdige muzikanten absoluut noodzakelijk. Daarom besteden wij veel aandacht aan de muzikale vorming en begeleiding van de jeugd.Niet alleen jeugdige muzikanten die een muziekinstrument willen spelen zijn welkom. Het komt steeds vaker voor dat ook mensen op latere leeftijd zich aanmelden. Het spreekt voor zich dat ook deze mensen van harte welkom zijn en kunnen rekenen op een gedegen muzikale opleiding.

Bij het Toekomstmuziek spelen de beginners uit Lage Mierde, Hulsel, Hooge Mierde en Reusel. Daar zetten ze de eerste stappen in de muziekwereld. De leerlingen die erbij komen hebben nog maar een jaar op hun instrument les gehad. Na een jaar of twee, wanneer zij hun muziekdiploma A behalen, volgens de KNFM norm, mogen ze overstappen naar het Jeugdorkest LOCOS.
Toekomstmuziek staat onder leiding van Rianne Boone en repeteert op donderdag van 18.45 t/m 19.15 uur in Cultureel Centrum de Kei in Reusel.