Lidmaatschap

Voor de verschillende secties van de Harmonie en Drumband is Muziekvereniging ONA altijd op zoek naar enthousiaste muzikanten. Bespeel je een (blaas)instrument, of bent je bereid dit te leren? Neem dan contact op met onze leerlingen begeleiders Carola Dijk en Jan Hermans.
Met name klarinettisten, trompettisten, tuba/eufonium/bas spelers en diverse slagwerkers worden van harte uitgenodigd kennis te komen maken. Uiteraard ben je van harte welkom om eerst vrijblijvend een repetitie bij te wonen om een gevoel te krijgen bij de sfeer, het niveau en ons repertoire. We zien je graag bij de repetitie van de harmonie op dinsdag avond, vanaf 19:30, in gemeenschapshuis De Ster of op maandag avond vanaf 19:30 bij de repetitie van de drumband. Vooraf aanmelden is niet nodig.

Als lid van de vereniging heb je wekelijks een repetitie onder aanvoering van een gekwalificeerde dirigent/instructeur waar we repeteren voor diverse uitvoeringen en concerten. Ook zijn we vaak present bij gebeurtenissen in ons dorp om deze op te luisteren met een muzikale serenade. Zo halen we bv elk jaar Sinterklaas in en begeleiden we de deelnemers aan de wandelvierdaagse bij de laatste paar honderd meter naar de finish.

Naast de optredens hebben we ook enkele niet-muzikale activiteiten zoals de Jaarmarkt, de ONA-Dag, de donateursaktie en voor wie zin en tijd heeft diverse commissies die zich met uiteenlopende onderwerpen bezig houden. Kortom, bij ONA hoef je je niet gauw te vervelen! Neem maar eens een kijkje bij onze activiteiten.