Instrument en kleding

Als je zelf geen muziekinstrument hebt, dan is er een mogelijkheid een instrument van de vereniging in bruikleen te krijgen voor zover deze beschikbaar zijn. Tegelijk met de contributie wordt hiervoor een vergoeding in rekening gebracht.  In 2017 bedraagt deze € .

Kleding, muziekstandaard, muziekbladen etc. worden gratis ter beschikking gesteld. Je mag je instrument mee naar huis nemen om te kunnen oefenen etc.

De instrumenten zijn verzekerd tegen ongelukjes, brand, diefstal etc. Er is wel een eigen risico van € 50,- per schadegeval. Ook muzikanten die een eigen instrument hebben kunnen gebruik maken van deze verzekering. Om je instrument mee te laten verzekeren kun je contact opnemen met Erik Matheeuwsen, tel. 06-47 12 21 12

Als je instrument defect is, neem dan contact op met Carola Dijk Tel. 013-5091373 of 06- 46 08 65 85. Zij spreekt dan met je af wanneer ze je instrument voor reparatie zal wegbrengen. Als je een eigen instrument hebt, dan kunnen wij er ook voor zorgen dat deze voor onderhoud- en/of reparatie wordt weggebracht. De kosten voor onderhoud en reparatie aan je eigen instrument zijn echter wel voor eigen rekening.

Indien er een gedeelte van het uniform gewisseld moet worden kun je contact opnemen met Corine Kapteijns (06-37554782).