‘Music goes on’

Projectorkest ‘Music goes on’ is een samenwerking tussen muziekvereniging ONA en koor Klein Akkoord uit Lage Mierde. Sinds november jl. zijn zij gestart met het werven van muzikanten en zangers. Voor ONA heeft dit geresulteerd in een uitgebreidere samenstelling dan de gebruikelijke setting voor een harmonie (met o.a. contrabas, sopraansaxofoon en accordeon). Hiermee is het mogelijk om een ander muziekgenre te spelen. Dit ook met het oog op de toekomst: het weer muzikaal opluisteren van activiteiten in de gemeenschap van Hulsel en Lage Mierde. Ook bij Klein Akkoord hebben zich enkele projectzangers gemeld die zich al prima thuis voelen bij de muziek en in de groep.

Het projectorkest treedt zondag 4 maart vanaf 14.30 uur op in gemeenschapshuis De Ster, De Houtert 6 te Lage Mierde. Toegangskaarten kosten € 5,- en zijn die middag verkrijgbaar bij de kassa.

Een greep uit het repertoire dat wordt uitgevoerd:

• Sister Act
  • We will rock you
  • Highlights from La La Land
  • A tribute to Amy Winehouse
  • Chanson d’Amour
  • What a wonderful world
  • Final Countdown

Daarnaast hebben de beide muziekgezelschappen deze middag nog een eigen programma, waarin in wisselende samenstelling diverse stukken ten gehore worden gebracht.

U bent van harte welkom!