Welkom bij Muziekvereniging Ontspanning Na Arbeid

Onze vereniging bestaat uit een groep muzikanten in alle leeftijdcategorieën. De harmonie bestaat uit ongeveer 25 muzikanten en de drumband heeft een bezetting van zo’n 10 enthousiaste slagwerkers.

Als vereniging treden wij, naast de gebruikelijke concerten, ook diverse keren per jaar gezamenlijk naar buiten zoals bijvoorbeeld met carnaval, Koningsdag, het inhalen van Sinterklaas, maar ook voor serenades bij allerlei bijzondere gelegenheden in Lage Mierde en Hulsel, zoals bij 50-jarige huwelijken.

ONA-dag 2017

Een gezellige fietstocht naar museum Dansant in Hilvarenbeek waar we een zittende rondreis door de tijd kregen over de geschiedenis van de orgels. Weer op de fiets voor een drankje in het beste café van Nederland “den Bockenreyder”. Als laatste terug op de fiets naar De Bijenkorf voor een heerlijk lopend buffet. Onderweg moest er nog een moeilijke vragenlijst ingevuld waarmee er een lekkere prijs te verdienen viel. Organisatie enorm bedankt voor de hele leuke dag met mooi weer en veel gezelligheid!

Jan Fiers benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau.

Jan Fiers is op woensdag 26 april 2017 benoemd tot lid in de Orde van Oranje-Nassau.

Jan is zeer actief in het vrijwilligerswerk. Bij buurtvereniging de Kloosterstraat,  mountainbikeclub de Antilopen, de fiets4daagse en muziekvereniging ONA. Bij ONA is Jan naast het dragen van het  vaandel al vele jaren actief als klusjesman van deze vereniging. Samen met anderen heeft hij de kiosk opgeknapt en maakt en repareert hij transportkoffers en -kisten voor onze muziekinstrumenten.

Wij zijn supertrots op onze Jan! Namens ONA: Van Harte Gefeliciteerd. Je hebt deze onderscheiding verdiend!