‘Music goes on’

Projectorkest ‘Music goes on’ is een samenwerking tussen muziekvereniging ONA en koor Klein Akkoord uit Lage Mierde. Sinds november jl. zijn zij gestart met het werven van muzikanten en zangers. Voor ONA heeft dit geresulteerd in een uitgebreidere samenstelling dan de gebruikelijke setting voor een harmonie (met o.a. contrabas, sopraansaxofoon en accordeon). Hiermee is het mogelijk om een ander muziekgenre te spelen. Dit ook met het oog op de toekomst: het weer muzikaal opluisteren van activiteiten in de gemeenschap van Hulsel en Lage Mierde. Ook bij Klein Akkoord hebben zich enkele projectzangers gemeld die zich al prima thuis voelen bij de muziek en in de groep.

Het projectorkest treedt zondag 4 maart vanaf 14.30 uur op in gemeenschapshuis De Ster, De Houtert 6 te Lage Mierde. Toegangskaarten kosten € 5,- en zijn die middag verkrijgbaar bij de kassa.

Een greep uit het repertoire dat wordt uitgevoerd:

• Sister Act
  • We will rock you
  • Highlights from La La Land
  • A tribute to Amy Winehouse
  • Chanson d’Amour
  • What a wonderful world
  • Final Countdown

Daarnaast hebben de beide muziekgezelschappen deze middag nog een eigen programma, waarin in wisselende samenstelling diverse stukken ten gehore worden gebracht.

U bent van harte welkom!

Projectorkestleden gevraagd

Het koor “Klein Akkoord” en muziekvereniging ONA hebben voor een gezamenlijk optreden een projectorkest gevormd. Met allerlei instrumenten (toets-, blaas-, strijk-, snaar- en slag- instrumenten) en zangers, willenwe met zowel jong als oud, muziek maken.

In diverse samenstellingen van muzikanten en zangers worden er, in een aantal maanden, verschillende muzieknummers ingestudeerd met als afsluiting een spetterend optreden voor publiek in de Ster op zondagmiddag 4 maart 2018.

A tribute to Edith Piaf
The Final countdown
Chanson d’ Amour
We will rock you
Love Story
Sisteract
Isn’t she lovely?
Concerto d’Amore
Highlights from La La Land
A tribute to Amy Winehouse

Wij nodigen iedereen uit om mee te komen doen, ongeacht instrument, stem of leeftijd. Deelname aan het project is gratis. Wel zijn deelname, inzet en enige muzikale ervaring gewenst.

Bespeel je een muziekinstrument? Meld je aan en speel mee!
Samen muziek maken is de moeite waard!
Repetities:    Koor op maandagavond van 20.00-22.00
Slagwerkinstrumenten op maandagavond van 19.30-21.00
Overige instrumenten op dinsdagavond van 19.30 – 21.45
Gezamenlijke repetities gepland op maandag 19 en dinsdag 27 februari
Locatie:        Gemeenschapshuis “De Ster
Kosten:         Deelname is gratis.
Aanmelden:  per mail bij alleinstrumententen@gmail.com o.v.v. naam, leeftijd, telefoonnummer, het instrument
                     dat je bespeelt of je zangstem en een korte omschrijving van je ervaring.
Informatie:    Koor Klein akkoord – Karin Verbaanderd: 06-36009787
Muziekvereniging ONA – Corine Kapteijns: 06-37554782