Welkom bij Muziekvereniging Ontspanning Na Arbeid

Onze vereniging bestaat uit een groep muzikanten in alle leeftijdcategorieën. De harmonie bestaat uit ongeveer 25 muzikanten en de drumband heeft een bezetting van zo’n 10 enthousiaste slagwerkers.

Als vereniging treden wij, naast de gebruikelijke concerten, ook diverse keren per jaar gezamenlijk naar buiten zoals bijvoorbeeld met carnaval, Koningsdag, het inhalen van Sinterklaas, maar ook voor serenades bij allerlei bijzondere gelegenheden in Lage Mierde en Hulsel, zoals bij 50-jarige huwelijken.

Nieuwe dirigente: Vera Hofman

Trots mogen wij u onze nieuwe harmonie dirigente presenteren: Vera Hofman.

Vera studeert Master of Music aan het conservatorium van Tilburg en is tevens ook actief als fluitist bij duo The Hair en Muziektheatergezelschap Lola Marie & Les Chats Noirs. Daarnaast dirigeert ze momenteel ook jeugdorkest Amby & het summaorkest in Eindhoven.

Wij wensen Vera veel plezier en succes in de toekomst!

Winter “Wissel” Concert op 17 december

ONA in een compleet nieuw jasje!

Aanstaande 17 december om 20.00 u houdt ONA haar Winter “Wissel” Concert in de Ster in Lage Mierde. Die wisseling staat voor een verandering binnen ONA die we graag aan iedereen willen laten horen. Nadat we een aantal jaar geleden nieuwe uniformen kregen, en kort daarna een nieuw logo, zal er op dit concert weer een grote verandering plaatsvinden.

ONA neemt namelijk afscheid van huidige dirigent Ad van de Pas en verwelkomt dirigente Vera Hofman. Vera studeert Master of Music aan het conservatorium in Tilburg en is actief fluitiste. Hiernaast beoefent zij ook de traverso en klassieke zang. Maar er verandert nog meer binnen ONA. We streven naar het spelen van vlotte modernere muziekstukken en hopen dat we dit op het concert met jullie mogen delen.

poster-website

Verder zijn we altijd op zoek naar meer ondersteuning in onze bezetting. We willen graag alle inwoners van Lage Mierde en Hulsel die een instrument kunnen bespelen aanbieden om vrijblijvend een tijdje mee te komen spelen met ons. Ook oud-leden zijn van harte welkom om de nieuwe ONA te komen proeven!

De drumband repeteert op maandagavond om 19:30 en de harmonie op dinsdagavond om 19:30. Iedereen is welkom om een keertje binnen te lopen. Voor meer informatie kan altijd een mail worden gestuurd naar bestuur@muziekvereniging-ona.nl

Hopelijk tot ziens op 17 december 20.00!